logopeda, pedagog specjalny
2002: ukończone pięcioletnie studia na kierunku Pedagogika specjalna, specjalność Logopedia, Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; praca magisterska pt.: Charakterystyka sposobów komunikacji dzieci autystycznych
2001: szkolenie fundacji Synapsis Podstawy prowadzenia terapii i edukacji dzieci z autyzmem
2008: kurs samokształceniowy dla logopedów Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych
2008: Praktyczny kurs wspomagających i alternatywnych metod porozumiewania się
2010: kurs Fizjoterapia w neonatologii
2011: szkolenie Promoting the Identification of Autism in Infancy and Toddlerhood. The Social Attention and Communication Study
2013: kurs Tutoring szkolny – nowa jakość w relacjach Uczniowie-Nauczyciele-Rodzice
2014: szkolenie Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi uczniów w szkole – aspekty prawne i psychologiczne
2015: szkolenie Wzajemna ciekawość, czyli o komunikacji dorosłych z dziećmi
2009 do chwili obecnej: Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna przy Fundacji Pomocy Ludziom Niepełnosprawnym, ul. Zgrupowania AK Kampinos 4, Warszawa – logopeda
2009 do chwili obecnej: Szkoła Podstawowa nr 70 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Monte Cassino, ul. Juliana Bruna 11, Warszawa – nauczyciel dyplomowany, pedagog wspomagający w klasie integracyjnej, logopeda, certyfikowany TUTOR
2003-2020: Akademia Pedagogiki Specjalnej, ul. Szczęśliwicka 40, Warszawa – prowadzenie zajęć dydaktycznych ze studentami logopedii
2002-2009: Zespół Szkół Specjalnych nr 92, ul. Szczęśliwicka 45/47, Warszawa – nauczyciel-logopeda
2002-2003: Poradnia Logopedyczna Akademii Pedagogiki Specjalnej, ul. Częstochowska 12, Warszawa – logopeda
2001-2002: asystent-stażysta w Akademii Pedagogiki Specjalnej – praca logopedy w Poradni Logopedycznej, ul. Częstochowska 12, Warszawa; opiekun naukowy: dr Danuta Emiluta-Rozya
2015: Konferencja Duże sprawy w małych głowach, WCIES
2014: Konferencja naukowo-szkoleniowa Norma i zaburzenia komunikacji językowej w kontekście edukacyjnym, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
2013: Konferencja Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją, WCIES
2009: Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Zestawienie form zaburzeń mowy a praktyka logopedyczna
2006: referat na konferencji Od diagnozy do terapii logopedycznej w dysfunkcjach ośrodkowego układu nerwowego pt.: Diagnoza i terapia logopedyczna dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Sienkiewicz S., Sienniak A. (2023): Usprawnianie aparatu artykulacyjnego jako działanie profilaktyczne i podstawa terapii logopedycznej – propozycje ćwiczeń i zabaw. w: Forum logopedy, numer 54
Sienniak A., Sienkiewicz S. (2021): Usprawnianie komunikacji ucznia z zespołem Aspergera. w: Forum logopedy, numer 43 (Terapia logopedyczna dzieci z ASD)
Cabała J., Pietrzak-Szymańska B., Wielądek M., Sienkiewicz S., Sienniak A. (2020): Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej – zeszyt ćwiczeń. Autyzm. Niepełnosprawność w stopniu lekkim. Opóźniony rozwój mowy, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Sienkiewicz S., Sienniak A. (2020): Opóźniony rozwój mowy – jak stymulować mowę dziecka. w: Strefa logopedy – nowoczesny poradnik skutecznej terapii logopedycznej, numer 10
Golanowska M., Kwasiborska J., Lipiec D., Sienniak A., Emiluta-Rozya D. (2011): Wybrane zagadnienia logopedyczne. Część III - ś, ź, ć, dź, pozycja książkowa, wydawnictwo KOMLOGO, Gliwice