Barbara Rajzer

psycholog, pedagog, terapeuta SI

Wykształcenie:

  • Studia dzienne na Wydziale Pedagogiki Uniersytetu Warszawskiego, tytuł magistra pedagoga
  • Podyplomowe studia  WSPS Zarządzanie potencjałem ludzkim
  • Podyplomowe studia WSSE Terapia pedagogiczna uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania
  • Szkoła SWPS Psychologia kliniczna

Kursy i szkolenia:

  • Poznawczo-behawioralna terapia dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, CMPPP
  • Metoda dobrego startu – sesja teoretyczna, MNODN
  • Pierwszy i drugi stopień szkolenia z terapii integracji sensorycznej, PSTIS
  • Diagnoza i terapia pedagogiczna dziecka dyslektycznego, CMPPP
  • Warsztaty poświęcone dzieciom z ADHD, CBT
  • Dwustopniowy kurs metody HANDLE
  • Wczesne rozpoznawanie zaburzeń i praca z dzieckiem z uszkodzonym OUN – Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości
  • Staż diagnostyczny zaburzeń integracji sensorycznej Sensum Mobile (Z.Przyrowski)
  • Stosowana Analiza Zachowania – kurs III stopniowy terapii behawioralnej, PSTB
  • Praca z osobą przejawiająca trudne zachowania, PSTB
  • Rozwijanie samodzielności dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi, PSTB
  • Rozwijanie komunikacji u osób z zaburzeniami rozwojowymi, PSTB
  • Rozwijanie umiejętności kluczowych dla funkcjonowania dziecka z zaburzeniami rozwojowymi w grupie rówieśniczej, PSTB
  • Dziecko wiotkie w terapii. Ustalenie programu ćwiczeń, Animus Medica SC
  • Tomats Training Solisten – poziom I, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
  • Tomats Training TLTS – poziom II, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
  • Tomats Training Language Learning Integration, Tomatis Developpement S.A. Luxembourg
  • Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse, Warszawa
  • Kurs II stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop), Centrum Adesse, Warszawa
  • Szkolenie Monitorowanie rozwoju niemowląt i małych dzieci w Polsce w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych: The Social Attention and Communication Study – Revised (SACS-R), Warszawa

Doświadczenie zawodowe:

  • Staż w Ośrodku Interwencji Kryzysowej – prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych, praca z dziećmi z zaburzeniami zachowania, indywidualna praca z dziećmi z trudnościami w uczeniu się
  • Fundacja Rozwiązać Autyzm – prowadzenie terapii integracji sensorycznej
  • Psychologiczna Pracownia Konsultacyjno-Wychowawcza – udział w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych
  • Fundacja na Rzecz Rodzin z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO – prowadzenie terapii integracji sensorycznej