Agnieszka Beker

pedagog
certyfikowany terapeuta metody ESDM

Wykształcenie:

  • 2012 do chwili obecnej: Diagnoza i terapia pedagogiczna z socjoterapią, WSNS w Warszawie
  • 2005-2010: pięcioletnie studia na kierunku Pedagogika, Uniwersytet Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
  • 2014: uzyskanie międzynarodowego certyfikatu terapeuty ESDM

Kursy, szkolenia, konferencje naukowe:

  • Pierwszy stopień szkolenia z terapii integracji sensorycznej, PSTIS, 2013
  • Kurs II stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Advanced Workshop), Centrum Adesse, Warszawa, 2013
  • Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse, Warszawa, 2013
  • Konferencja Diagnoza, leczenie i terapie towarzyszące w świetle dowodów i praktyki, Fundacja Przyjaźni Ludzi i Zwierząt CZE-NE-KA i Centrum Medyczne Kajtek, Warszawa, 2014
  • Szkolenie Monitorowanie rozwoju niemowląt i małych dzieci w Polsce w kierunku Spektrum Zaburzeń Autystycznych: The Social Attention and Communication Study – Revised (SACS-R), Fundacja SYNAPSIS i Centrum Adesse, Warszawa, 2014
  • Konferencja Mamo, Tato, czy mam autyzm?, Fundacja SYNAPSIS, Warszawa, 2014
  • Sympozjum Ryzyko, diagnoza i terapia ASD u najmłodszych dzieci, Warszawa, 2015
  • Szkolenie podstawowe z zakresu Programu Rozwoju Komunikacji MAKATON, Warszawa, 2016
  • Terapia ręki. Praca z dziećmi niepełnosprawnymi oraz dziećmi zagrożonymi nieprawidłowym rozwojem (ze szczególnym uwzględnieniem zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz mózgowych porażeń dziecięcych), CWRO, Warszawa, 2017
  • Ja, mój autyzm i świat. Jak rozmawiać z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi z ASD o nich samych? Jak wspierać rozwój ich tożsamości?, Fundacja SYNAPSIS, Warszawa, 2017

Doświadczenie zawodowe:

  • wrzesień 2012-luty 2013: Centrum Adesse w Warszawie – staż pedagogiczny
  • 2007: Stowarzyszenie De-novo – zajęcia pedagogiczne i teatralne
  • 2006: Spółdzielczy Dom Kultury w Stalowej Woli – zajęcia pedagogiczne
  • 2006: Zespoł Szkół Specjalnych nr 6 w Stalowej Woli – zajęcia pedagogiczne